Met deze succescriteria groei je sneller én winstgevender met je bedrijf

⠀⠀⁣⠀⁣⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Er zijn twee succescriteria die veel ondernemers met een coachings-/trainings- of consultancybedrijf nog lang niet volledig toepassen in hun bedrijf. Deze criteria maken dat groeien met je bedrijf veel sneller kan gaan én dat je bedrijf veel winstgevender wordt.
⠀⠀⠀⁣⠀⁣⠀⠀⠀⠀⠀⠀
De eerste is simpelheid. Dat zit ‘m bijvoorbeeld in het versimpelen van… ⠀⠀⠀⁣⠀⁣⠀⠀⠀⠀⠀⠀
✔️ Je aanbod. Je focus ligt op één aanbod. Het beste, duurste, meest transformatieve aanbod dat je kunt bieden. Je kunt je tijd maar één keer besteden: je besteedt het aan iets verkopen van óf €10.000,- óf €1000,-. Wat levert het meeste op, denk je?
✔️ Je marketing. Je focust je op een klant die niet een hele funnel door wil, maar snel ‘ja’ kan zeggen. En je gebruikt de meest simpele methoden om aan klanten te komen.
✔️ Je team. Uitbesteden is slim, maar ook slim is om je team zo klein mogelijk te houden. Want hoe groter je team, hoe meer teamkosten, overheadkosten en management er nodig is. Heel veel ondernemers werken om hun team te kunnen betalen. Ze werken dus eigenlijk voor hun team, in plaats van hun team voor hen.
✔️ Je niche. Ondernemen gaat veel gemakkelijker als je een slimme doelgroep kiest (dat zijn misschien nog niet de mensen die nu op je afkomen). Maar ook als je je focust op een probleem dat urgent is voor je doelgroep.

succesvol ondernemerschap, businesscoach, suzanne van schaik, moed, simpelheid, gaan staan voor je visie, hoge prijzen vragen, niche kiezen, simpele marketingmethoden, simpel klanten krijgen, simpel aanbod maken, kennisondernemer, high-end programma maken, high level businesscoach, coachingsbureau, trainingsbureau, consultancybureau, bedrijf sneller groeien, meer winst overhouden in onderneming
⠀⠀⠀⁣⠀⁣⠀⠀⠀⠀⠀⠀
De tweede is moed. Die zie je terug door…⠀⠀

✔️ De prijzen die je vraagt. Hoge prijzen vragen vraagt moed en leiderschap. Je moet er vaardigheden voor leren. Je moet ervoor gaan staan. Je niet laten meevoeren met wat je concurrent doet of wat je doelgroep gewend is te betalen.
✔️ Te gaan staan voor je visie. Mensen zitten niet te wachten op trainer of coach nummer zoveel. Mensen zitten te wachten op iemand die iets in ze losmaakt. Die niet bang is om ook kritiek te krijgen. Die als doel heeft om wat gangbaar is in de maatschappij te vervangen voor iets wat veel beter is.
✔️ Je eigen voorwaarden te bepalen. Je voert niet uit wat een ander heeft bedacht, maar bedenkt zelf hoe je werkt en wat je klant nodig heeft. Om te zorgen dat je klant de beste resultaten kan halen, is nodig dat jij de voorwaarden stelt waardoor dit gerealiseerd kan worden.

Bij welke van deze twee is bij jou de meeste winst te behalen: simpelheid of moed?

Wil jij de beste begeleiding bij de groei van je bedrijf, zodat ondernemen niet alleen makkelijker wordt, maar ook winstgevender? En zodat je meer impact maakt met je bedrijf en tegelijkertijd meer vrije tijd overhoudt? Meld je hier aan voor een telefonisch gesprek met me. Dan vertel ik je welke mogelijkheden ik in jouw specifieke situatie zie hiervoor. Let op: ik heb maar beperkt plek voor deze gesprekken, dus geef je zo snel mogelijk op!

Gratis checklist
“De 25 sleutels voor het succesvol verkopen van een €25.000,- programma”

Download de checklist en leer:

  • Welke 5 voordelen je hebt als je een programma van €25.000,-
    of meer aanbiedt
  • Wat ervoor nodig is om minimaal €25.000,- te kunnen vragen voor je programma
  • Waarom geijkte verdienmodellen voor ambitieuze coaches, trainers en
    consultants minder goed werken

Laat hieronder je naam en e-mailadres achter en je ontvangt de checklist GRATIS.


*Je ontvangt ook regelmatig waardevolle businesstips.

checklist €25.000,- programma, hoogwaardige programma's, high-end ondernemen, high-end inkomensmodel, suzanne van schaik, businesscoach

Laat een reactie achter

Je email adres wordt niet gepubliceerd. * Velden zijn verplicht

Verstuur reactie