80% Uitverkocht

MELD JE DIRECT AAN!

Masterclass ‘High level sales’ voor ondernemers in de zakelijke dienstverlening  

14 november 2019

Haal met bewezen verkoopstrategieën in 1 of 2 gesprekken een klant binnen voor je hoog geprijsde programma 

Integer en effectief je dienst verkopen, ook al vraag je prijzen van €10.000,- of meer. Zonder trekken, pushen en wachten tot je eindelijk akkoord krijgt.

Herken je je in minimaal één van de volgende punten?

Je bent ondernemer in de zakelijke dienstverlening en je...

...wilt hogere prijzen vragen voor je dienst, maar hoort nu al van potentiële klanten dat ze je te duur vinden

...voelt je geen salestijger, maar hebt wel de ambitie om je bedrijf bovenaan de markt te positioneren en te leren welke verkoopvaardigheden daarvoor nodig zijn

...voelt je wél een salestijger, maar hebt vooral ervaring in het verkopen van lager geprijsde producten. Je wilt (meer) klanten binnenhalen die €10.000,- of meer betalen.

...verkoopt nu vooral door offertes te maken, maar die kosten je veel tijd om te schrijven en op te volgen

...hebt te weinig klanten die je fantastisch en uitdagend vindt, omdat het vaak nog niet lukt die in een verkoopgesprek binnen te halen. Daardoor werk je onder je niveau.

...weet niet goed hoe je een verkoopgesprek strategisch kunt voeren, waardoor je te weinig ‘ja’’s krijgt op je aanbod.

...spreekt genoeg geïnteresseerde, potentiële klanten, maar zij haken vaak af door bezwaren als: ‘Dit is nog niet het juiste moment’, ‘Ik vind het te duur’ of ‘We moeten eerst nog … doen in onze organisatie, voordat we met je in zee kunnen’.

...vindt verkopen (nog steeds) ongemakkelijk, omdat je niet goed weet hoe je het zo kunt doen dat het een fantastische ervaring is voor je potentiële klant

...weet niet goed hoe je de conversie kunt afmaken binnen 1 tot 2 gesprekken, waardoor je vaak contact hebt met prospects waarvan onduidelijk is of en wanneer ze klant worden


Veel ondernemers in de zakelijke dienstverlening werken hard, maar houden te weinig over. Een belangrijke oorzaak hiervan is dat ze te lage prijzen vragen, omdat het niet lukt hun hoogwaardige diensten voor hoge prijzen te verkopen. 

Vraag je een paar honderd of een paar duizend euro per klant én wil je een topinkomen verdienen, van tonnen per jaar? Dan heb je elk jaar tientallen tot honderden klanten nodig. Zeker als je ook nog de kosten van een team hebt. Op deze manier blijf je druk met het werven én helpen van al je klanten. 

Ten koste van tijd voor ontspanning, je gezin, reizen die je wilt maken of andere zaken die je belangrijk vindt. Maar ook ten koste van de groei van je bedrijf: er blijft niet genoeg tijd over om AAN je bedrijf te werken. Je belandt in een vermoeiende, vicieuze cirkel.

Dit hoeft niet zo te zijn.

Als je weet hoe je een hoog geprijsd aanbod kunt verkopen, heb je minder klanten nodig om toch heel goed te verdienen. Daardoor ben je minder druk en ervaar je veel meer vrijheid. Het doet ook enorm veel met je eigenwaarde als je klanten voor hoge bedragen kunt binnenhalen in 1 à 2 gesprekken. Bovendien zijn je marges per klant veel groter als het lukt om je dienst voor hoge prijzen te verkopen.

In mijn nieuwe high level sales masterclass leer je hoe je op een ontspannen manier een klant binnenhaalt voor bedragen van €10.000,- of hoger. Zonder dat je heel veel tijd in een klant moet investeren nog voordat hij of zij ‘ja’ heeft gezegd.

Tijdens deze masterclass ga je leren:

Hoe je je hooggeprijsde programma (van €10.000,- of meer) in één tot twee gesprekken verkoopt  

Wat je kunt zeggen als klanten bezwaren hebben als ‘Ik vind het te duur’, ‘Dit is niet het juiste moment’ of ‘We moeten eerst nog…’. 

Hoe je een verkoopgesprek op hoog niveau voert, zodat het voor jou én je potentiële klant een “high-end” ervaring is  

Over mij

Ik kom van ver: verkopen vond ik een aantal jaar geleden verschrikkelijk. Strategisch in gesprek gaan was niks voor mij. Als ik in contact kwam met mensen die geïnteresseerd waren in mijn dienst wilde ik niet hoeven verkopen, maar dacht ik: take it or leave it. Daarin liep ik vast, die houding was niet helpend. Want doordat ik weerstand had tegen verkopen, kreeg ik niet de beste klanten voor de beste prijzen. Ik hielp er ook mijn (potentiële) klanten niet mee. Want verkopen op hoog niveau betekent dat je mensen helpt zich te committeren aan het resultaat waar jij ze bij helpt. Je helpt ze hun ambities écht serieus te nemen. Dat ontnam ik ze.  

Sinds ik dat twee jaar geleden inzag, investeerde ik veel tijd en tienduizenden euro’s om te leren verkopen. Niet zomaar verkopen, maar ontspannen verkoopgesprekken voeren. Waarmee je klanten op jouw niveau binnenhaalt, die super exciting zijn om mee te werken. Die jou echt (intellectueel) uitdagen. En je hele goede prijzen betalen.  

Dit zijn by far de meest waardevolle skills die ik in mijn leven geleerd heb. Mede door deze vaardigheden verdriedubbelde mijn omzet binnen een half jaar, terwijl ik nog maar een derde werkte van de uren die ik gewend was te werken. Ik onderneem nu op veel hoger niveau.  

Je leert deze vaardigheden persoonlijk van me tijdens deze nieuwe, kleinschalige high level sales masterclass. Ze kunnen je, zeker op de lange termijn, tonnen opleveren.

Deze geheel verzorgde masterclass vindt plaats op 14 november 2019 van 09:30 tot 17:00 uur bij de inspirerende locatie 'De Krachtcentrale' in Huizen. Details ontvang je uiterlijk een paar weken voor aanvang per mail.  

Bemachtig een van de laatste plekken

De investering voor deze masterclass is slechts €997,- ex. BTW.

80% Uitverkocht

Het aantal plekken dat ik nog beschikbaar heb, is heel beperkt. En de investering een no brainer als je bedenkt hoeveel meer omzet deze masterclass je kan opleveren. Daarom adviseer ik je niet langer te wachten als je erbij wilt zijn.

MELD JE DIRECT AAN!

Twijfel je nog? Denk dan aan deze uitspraak van multimiljardair Dan Peña: ‘I might be wrong, but I’m never in doubt’. Wil je toch even je twijfel aan me voorleggen? Mail me dan op info@suzannevanschaik.nl, ik help je graag. 


P.S. Normaal gesproken leer ik deze vaardigheden alleen aan klanten in mijn jaartraject. Dit is een eenmalige kans om ze in één dag van me te leren. Ik kijk ernaar uit om je te helpen!