Dit is wat klanten zeggen over en leren in mijn traject

Laatst kwam ik de vragenlijsten weer tegen die mijn klanten invulden op de livedag die onderdeel is van het jaartraject dat ze bij me volgen. Ik stelde ze onder andere de vraag: ‘In hoeverre is het traject zoals je had verwacht voordat je instapte?’.

🗯 ‘Het heeft meer diepgang in sales en marketing dan verwacht’.

🗯 ‘Tot nu toe volledig’.

🗯 ‘Voldoet aan de verwachtingen en qua feedback in de Facebook-groep is het zelfs boven verwachting. Hele waardevolle feedback’.

🗯 ‘Het sluit aan bij mijn verwachtingen. Ik had gedacht dat het simpeler zou zijn om de veranderingen te effectueren, maar dat vind ik niet erg. De livedagen vind ik echt super en overtreffen de verwachtingen’.

Bevrijd

Eén van hen werkte op interimbasis, maar wilde meer de regie over zijn leven. Niet meer moeten dansen naar de pijpen van zijn opdrachtgever, maar werken onder zíjn voorwaarden. Zich niet meer verkapt werknemer, maar echt ondernemer voelen. Hij, als expert in zijn vak, weet immers het allerbeste wat zijn klant nodig heeft om de beste resultaten te halen. Daarom verkoopt hij nu zijn eigen aanbod, waarin hij zijn klanten op de beste manier helpt, en voelt zich bevrijd. ‘Dat ik nu niet meer verplicht elke dag ergens hoef te zijn, vind ik fantastisch’, vertelde hij me. Vooral ook omdat hij nu veel meer tijd heeft om bij zijn dochtertje van 2 te zijn. 

op interimbasis werken, interimmer, eigen programma maken, suzanne van schaik diensten, suzanne van schaik jaartraject, jaarprogramma maken, high-end programma maken, high-end aanbod maken, businesscoach, high level businsescoach, marketing leren, vrijheid, transformaties, verwachtingen, goede businesscoach, businesscoach ervaringen

Transformaties die de kwaliteit van hun leven verbeteren

Ik ben ontzettend blij en dankbaar dat ik in mijn traject mijn klanten help bij transformaties als deze, die écht de kwaliteit van hun leven verbeteren. En wil dat voor veel meer ondernemers betekenen. Ondernemers die leiderschap en verantwoordelijkheid nemen, succesvol zijn, maar ook nog de houding hebben van een leerling. Ondernemers die een naam hebben opgebouwd en meer dan genoeg betalende klanten bedienen, maar wel 40-80 uur per week werken, ten koste van hun gezin, gezondheid en/of sociale leven. Omdat ze denken dat hard werken erbij hoort of omdat ze niet zien hoe ze in minder tijd hetzelfde kunnen verdienen.

Strategieën die niet goed werken

Wat ik vaak hoor, is dat andere businesscoaches en ondernemers hen vertellen:

  • Ga teamleden aannemen, die op uurbasis het werk voor je gaan uitvoeren
  • Maak een online programma om passief inkomen te realiseren
  • Ga je dienst uitvoeren in abonnementsvorm, zodat je wederkerende inkomsten krijgt

In de praktijk blijken deze strategieën in veel gevallen helaas niet goed te werken voor ondernemers in coaching, training en consultancy. Want hoe groter je team, hoe meer je moet managen en hoe minder winst je overhoudt. De prijzen van een online programma of abonnement zijn vaak niet hoger dan €1000,-. Het kost enorm veel tijd en geld om met deze lage prijzen genoeg klanten binnen te halen om tonnen te verdienen. Zo blijf je altijd heel hard werken voor relatief lage marges. Wat ik voor je wil is een bedrijf met juist zo hoog mogelijke marges, waarin je je waarde op de slimste manier verzilvert.

Verdienen wat je écht waard bent, zonder heel hard te werken

Daarom help ik mijn klanten om van hun dienst een hoogwaardig coachings-, trainings- of adviesprogramma te maken, dat ze verkopen voor €10.000,-, €15.000,-, €25.000,- of meer.

  • Zo vergroot je je marktwaarde en verdien je wat je écht waard bent, zonder dat je heel veel uren hoeft te maken
  • Op deze manier benut je je volledige intellectuele eigendom, maak je echt impact op klanten en haal je de meeste voldoening uit je werk
  • De klanten die hoge bedragen investeren, zijn vaak de leukste en echt toegewijde klanten, waar je de meeste energie van krijgt

Dit leer je in mijn traject

Concreet leer je in mijn traject ‘Succes met hoogwaardige programma’s’:

  • Hoe je van jouw dienst een hoogwaardig coachings-, trainings- of adviesprogramma maakt waar je €10.000,-, €15.000,-, €25.000,- of meer voor kunt vragen, terwijl je minder hard werkt
  • Hoe je echt aantrekkelijk wordt voor de beste klanten, dankzij een slimme positionering, sterke copywriting en effectieve marketing
  • Verkoopvaardigheden waarmee je in 1 à 2 gesprekken op een ontspannen manier de juiste klanten binnenhaalt die je hoge prijzen betalen



Is dit ook voor jou interessant? Ga met me in gesprek.

Gratis checklist
“De 25 sleutels voor het succesvol verkopen van een €25.000,- programma”

Download de checklist en leer:

  • Welke 5 voordelen je hebt als je een programma van €25.000,-
    of meer aanbiedt
  • Wat ervoor nodig is om minimaal €25.000,- te kunnen vragen voor je programma
  • Waarom geijkte verdienmodellen voor ambitieuze coaches, trainers en
    consultants minder goed werken

Laat hieronder je naam en e-mailadres achter en je ontvangt de checklist GRATIS.


*Je ontvangt ook regelmatig waardevolle businesstips.

checklist €25.000,- programma, hoogwaardige programma's, high-end ondernemen, high-end inkomensmodel, suzanne van schaik, businesscoach

Laat een reactie achter

Je email adres wordt niet gepubliceerd. * Velden zijn verplicht

Verstuur reactie