Deze stappen zetten de klanten uit mijn jaartraject

Mijn bedrijf is grotendeels locatieonafhankelijk. Maar gisteren even niet. Gisteren ontmoette ik mijn klanten op een prachtige locatie in Utrecht voor mijn livedag ‘Succesvol high-end ondernemen’. Deze dag was exclusief voor de klanten uit mijn jaartraject.

Mijn jaartraject​

In mijn jaartraject help ik mijn klanten: 
– Om van hun dienst een high-end programma te maken, dat ze kunnen verkopen voor €10.000,-, €25.000,-, €35.000,- of meer per klant. Zonder dat ze er heel veel van hun tijd in hoeven stoppen. 
– De juiste leads aantrekken met scherpe en slimme marketing en een high-end positionering
– Met high level verkoopvaardigheden, waarmee ze op een ontspannen manier klanten ‘ja’ kunnen laten zeggen in 1 à 2 verkoopgesprekken.

Moedige stappen

Het was een fantastische dag. De sfeer was gezellig en productief, het eten was goed en de stappen die mijn klanten zetten moedig. Een paar voorbeelden: 

▪ J. kon helemaal voelen dat een programma van €100.000,- passend is bij zijn niche. Hij zei terecht tegen mij: ‘Als ik bij een groot bedrijf binnenkom en ze vertel dat ik voor €25.000,- hun bedrijf ga transformeren, nemen ze me niet eens serieus’.

▪ M. realiseerde zich dat hij de afgelopen tijd te weinig heeft gedaan om zijn programma van €25.000,- te verkopen. Hij gaf prioriteit aan andere werkzaamheden, die hem minder opleverden. Hij zag opnieuw in hoe aantrekkelijk het voor hem is om te focussen op het binnenhalen van high-end klanten voor zijn programma. Dit zijn namelijk zijn leukste klanten én dit levert hem het meeste op.

▪ J. heeft haar niche aangescherpt en gaat zich richten op een doelgroep die de investering in haar programma sneller kan terugverdienen. Daardoor wordt haar programma meer waard. Ze besloot €15.000,- te gaan vragen, in plaats van €6000,-.

▪ C. ontdekte dat haar dienst impact heeft op meer aspecten van het leven van haar klant dan ze zich bewust was. Zo vond ze nieuwe invalshoeken om haar klanten bewust te maken van de waarde van haar programma. En kan ze nog beter gaan staan voor de waarde van haar aanbod. 

▪ M. kreeg het idee om vakgenoten te gaan opleiden met zijn kennis en methode. Zo positioneert hij zichzelf nog meer als expert in zijn vakgebied en kan hij de prijs van zijn programma verdubbelen.

Wat is jouw grootste uitdaging op dit moment?

Een sfeerimpressie van de dag kun je hieronder bekijken. Ben je benieuwd of mijn jaartraject ook passend is voor jou?  Vraag hier nu tijdelijk een gratis, telefonisch groeigesprek (t.w.v. €247,-) met me aan.


Download nu mijn e-book!

Haal super waardevolle mindsettips uit mijn e-book: “Hoe ik als ondernemer ontdekte dat mijn mindset totaal verkeerd was”.

Laat hieronder je naam en e-mailadres achter en je ontvangt het e-book GRATIS.

*Je ontvangt ook regelmatig waardevolle businesstips.

Laat een reactie achter

Je email adres wordt niet gepubliceerd. * Velden zijn verplicht

Verstuur reactie