“Na een half jaar heb ik mijn omzet verdubbeld, terwijl ik minder werk. Achteraf had de investering in dit traject best nog wel wat groter gemogen”.

 

“Voordat ik met Suzanne ging werken, twijfelde ik over de investering, maar ook over de verandering die het zou betekenen voor mijn business. Mijn bedrijf liep niet zoals ik wilde, maar toch vond ik het spannend om los te laten wat niet werkte. Na mijn gesprek met Suzanne, besloot ik ‘ja’ te zeggen en ervoor te gaan. Alleen al die keuze maken, zorgde voor een grote stap in mijn mindset: ik ging veel groter denken. Ik heb het traject ervaren als een grote transformatie. Na een half jaar heb ik mijn omzet verdubbeld, terwijl ik minder werk. Mijn verkoopgesprekken gaan veel gemakkelijker en ik voel niet meer de druk om te moeten verkopen. Wat ik ook erg fijn vind, is dat de processen in mijn bedrijf heel erg zijn versimpeld. Ik heb meer focus, waardoor het makkelijker is om te bepalen wat ik wel en niet doe. Ik ben vooral blij met het feit dat ik veel meer geld heb verdiend, maar zeker ook met de groei in mijn mindset. Achteraf had de investering in het traject best nog wel wat groter gemogen. Ik zou het traject zeker aanbevelen. Je moet er wel tegen kunnen dat Suzanne door je bullshit heen prikt, want daar is ze heel goed in”.

 

Welke twijfels had je van tevoren?

Of ik de investering wilde doen

Mijn business een grote omslag geven en veranderen. De verandering vind je spannend. Het kan ook alleen maar beter en groeien.

 

Hoe was je ervaring (met product/dienst) uiteindelijk?

Toen ik ‘ja’ had gezegd, ging ik ervoor. Ging ik niet half doen wat ik deed. De calls met jou vond ik heel fijn, omdat je dan 1-op-1 kan sparren met iemand. Dat is waar vooral de waarde in heeft gezeten, waar ik veel aan heb gehad.

Ervaren als een grote transformatie. De stap om het traject te gaan doen, was al een grote stap in mijn mindset. Daarmee mocht het veel groter en serieuzer worden. Daarmee werden mijn ambities veel groter.

Ik durf nu ook over heel andere trajecten na te denken. Nu zeg ik: die prijs mocht nog wel wat hoger.

Door zo’n traject te doen, word je mindset gestretcht en ga je veel groter denken en willen.

 

Wat waren je resultaten van het gebruik van (product/dienst)?

Mijn omzet is gegroeid. In ieder geval x2. Afgelopen maand voor het eerst €10.000,-. De verkoopgesprekken gaan veel makkelijker. Ik voel niet meer de druk: ik moet aan jou iets verkopen. De processen zijn heel erg versimpeld in mijn bedrijf. Er is veel meer één focus. Mijn marketing is veel simpeler. Bepalen wat ik wel en niet doe is veel makkelijker.

De keiharde knaken, maar ook de groei in mijn eigen mindset. Hongerig naar meer. Het hebben van een businesscoach is echt ontzettend belangrijk.

 

Zou je (product/dienst) aanbevelen?

Ja, zeker. Wel aan een beetje “stevige” mensen. Mensen die tegen jouw geprik kunnen. Jij bent heel goed als iemand zit te bullshitten om daar doorheen te prikken. Je bent niet alleen maar van de zachte gezelligheid. Communicatiestijl is niet met de mantel der liefde.

Mensen die serieus denken: ik wil en durf het om te gooien als het “moet”. Moedig zijn is een vereiste.

Ciska

“Ik ben met Suzanne gaan werken omdat ik dacht dat ze heel anders is dan ik en haar goed kon gebruiken om buiten mijn comfortzone te gaan. Ik wilde meer klanten krijgen, meer verdienen meer vrijheid krijgen in mijn bedrijf. Het was moeilijk voor me om de juiste klanten aan te trekken, die echt bij me passen.

Door het traject heb ik inzicht gekregen in mijn money mindset en hoe ik mezelf kan onderscheiden. Mijn blogs zijn sterker geworden en mijn verkoopvaardigheden zijn verbeterd: daardoor bereik ik meer mensen en krijg ik meer klanten. Ik ben inderdaad buiten mijn comfortzone gegaan: hogere bedragen gaan vragen, mensen rechtstreeks gaan benaderen en live gegaan op social media bijvoorbeeld.

Ik ben Suzanne specifiek dankbaar voor een inzicht dat ik heb gekregen door het traject: dat mijn echte passie niet blijkt te liggen bij mijn huidige werk als voedingsconsulent. Maar dat ik heel graag vrouwen wil helpen met seksvraagstukken”.

Mira den Breejen, eigenaar Maatje Mira

Mira van Breejen

‘Ik wilde graag minder operationeel bezig zijn met video en meer advieswerk verkopen. En ik was op zoek naar hoe ik dat het beste kon doen. Suzanne kwam met het verkopen van een resultaat in plaats van mijn tijd. Dat sprak me heel erg aan. Het is een andere manier van denken en die wekte een verlangen aan. Ik twijfelde over de investering, maar dacht toen: ik ga het gewoon doen. Ik zag het als een kado aan mezelf, iets wat me heel veel biedt.

Nu weet ik bijvoorbeeld veel beter hoe ik mijn marketing moet aanpakken. Ik ben veel zichtbaarder en weet beter hoe ik mijn doelgroep moet raken. Ook kan ik nu beter inspelen op de behoefte en pijn van mijn klant, wat me nieuwe klanten en meer continuïteit heeft opgeleverd.

Ik sta veel meer in mijn kracht, weet beter wat ik te bieden heb en durf mezelf meer waarde toe te kennen. Ook neem ik mezelf serieuzer en durf ik hogere bedragen te vragen. Ik heb echt mijn grenzen verlegd, daar ben ik heel dankbaar voor. Suzanne heeft me uit mijn comfortzone gehaald, dat is heel waardevol geweest.

Het traject van Suzanne raad ik met name aan aan trainers die al overtuigd zijn van hun waarde, maar meer willen verdienen door langere trajecten te verkopen’.

 

Annegien van den Ende, eigenaar Monkey Motions

Annegien van den Ende

Ik heb Suzanne leren kennen als een eigenzinnige vrouw die weet wat ze wil en wat ze níet wil. Het getuigt van moed en doorzettingsvermogen om een modeblog op te zetten met een volledig eigen identiteit dat jaren later nog steeds succesvol is. Suzanne is een duizendpoot met vele talenten. Ze schrijft, fotografeert, filmt, netwerkt en doet aan PR voor zichzelf en voor anderen. Dat alles met de passie en het perfectionisme die haar zo kenmerken. Ik heb veel respect voor de manier waarop ze haar eigen weg durft te gaan.

Louis van Andel

Algemeen directeur/richtinggever Tuunte Fashion

Louis van Andel

Suzanne schrijft als freelance redacteur voor Ondertussen.nl. Ze springt eruit op het gebied van professionaliteit. Suzanne schrijft goede teksten en maakt er zelf bijpassende foto’s bij. Dat is erg fijn! Ze levert haar werk netjes en op tijd aan en speelt tussendoor in op hoe het beter kan. Ik kan haar zeker aanbevelen.

Agnès Nederhof, hoofdredacteur Ondertussen.nl

Agnès Nederhof

Suzanne blogt sinds 2012 voor het vanHaren Trendblog en maakt daarnaast al jaren socialmediacontent voor vanHaren. De samenwerking met haar is heel prettig, we zijn alleen maar tevreden. Zowel de tone-of-voice van haar blogs als haar fotografie passen goed bij onze merkwaardes. Suzanne levert op tijd, volledig en volgens afspraak aan. Ik kan haar zeker aanbevelen.

Naomi Sjardijn, retentiecoördinator vanHaren

 

Naomi Sjardijn

In 2012 vroeg ik Suzanne als freelance blogger voor het Bullboxer blog. We hadden bij Bullboxer niet genoeg capaciteit om het blog zelf te vullen met kwalitatieve content. Bovendien wilden we graag gebruik maken van het bereik en de geloofwaardigheid die Suzanne met haar blog Fashion is a party heeft opgebouwd. In eerdere samenwerkingen ervoer ik dat Suzanne consistent, organisatorisch sterk en punctueel is. Dat onderscheidt haar van andere bloggers.

Ik werk nog steeds heel prettig met Suzanne samen. Ze is strategisch, creatief en authentiek. Professioneel, maar niet te zakelijk. Haar houding is proactief en ze geeft duidelijk aan wat ze kan bieden. Aan een half woord heeft Suzanne genoeg. Veel bloggers zijn niet flexibel, maar Suzanne is dat wel. Bovendien vraagt ze een redelijke prijs, komt ze haar afspraken na en geeft ze altijd net iets extra’s.

Milou Gieben, marketing manager Bullboxer

Milou Gieben

Suzanne schrijft maandelijks een blog voor Your Style Lab en weet daarmee inspirerende en relevante content te delen, die gewaardeerd wordt door onze bezoekers. Suzanne weet feilloos wat er speelt en vertaalt dit in mooie blogs. Zowel qua beeld als qua tekst.

Chantal Poiesz

Founder en eigenaar van stylingplatform Your Style Lab

Chantal Poiesz

Ik kan Suzanne van harte aanbevelen als tekstschrijfster. Zeker wanneer hier ook een adviesrol bij gewenst is. Al op jonge leeftijd heeft Suzanne veel ervaring met het ondernemerschap opgedaan. Dat maakt dat ze haar (internet)teksten niet alleen boeiend weet op te stellen, maar ook feilloos randzaken aanvoelt. Zoals goede call-to-actions, welke feedback of impact je kunt verwachten en hoe je een tekst goed in de markt zet. Suzanne voelt daarnaast perfect de scheiding tussen commerciële en redactionele belangen aan. Als persoon is Suzanne een prettig eerlijk en open mens, wat haar een ideale samenwerkingspartner maakt. Ik verwacht nog vaak samen te werken.”

Dirkjan Vis

Eigenaar van internetuitgeverij Eurolutions, waarmee hij jaarlijks rond de 2,5 miljoen (internet)ondernemers bereikt.

Dirkjan Vis

Ik heb Suzanne om hulp gevraagd omdat ik graag in contact wilde komen met meer potentiële klanten. En niet goed wist hoe ik die het beste kon bereiken. Op een vriendelijke manier kan Suzanne duidelijk maken wat er beter kan in mijn aanbod en marketing. Ik heb haar ervaren als zeer onderbouwd kritisch. Ze stelt niet de makkelijke, maar wel de goede vragen. En zette me steeds weer aan het denken of reikte nieuwe inzichten aan. Mijn blogs zijn bijvoorbeeld veel beter geworden. De samenwerking met Suzanne vind ik heel prettig.

Nico de Vrij, eigenaar Darts Business Development

Nico de Vrij